Atatürk Havalimanı'nda yoğun kar yağışı nedeniyle çok sayıda sefer iptal edildi. İptal edilen seferlerin yolcuları otellere yerleştirilmeyince büyük tartışmalar yaşandı.
Yardım ofislerinin kapatılmasına tepki gösteren turistler camları yumrukladı. Çalışanlarla yolcular arasında kısa süreli arbede yaşandı.
İstanbul’da etkili olan yoğun kar yağışı, Atatürk Havalimanı'nda da sistemin durmasına sebep oldu. Seferler iptal edilince çok sayıda yolcu havalimanında mahsur kaldı. Türk Hava Yolları'nın (THY) iptal olan seferlerinin yolcuları otellerde yer bulabilmek için yardım ofisinin önünde bekledi. Her geçen saat kuyruk uzadı. Otellerde yer kalmaması üzerine yardım ofisi kapatıldı. Çalışanların işi bırakmasına ve otellere yönlendirilmemelerine tepki gösteren yolcular camları yumrukladı. İşi bırakan personellerle yolcular arasında tartışma yaşandı. Bazı yolcular çalışanların kıyafetlerinden çekince arbede yaşandı.
CHA'daki habere göre, Almanya’ya gitmek için Ankara’dan Atatürk Havalimanı’na gelen Sultan Yılmaz, “THY seferleri iptal edildi. Buraya kadar zor gelebildik. Devamı getirilmedi, otellere yerleştirmediler. İşlemlerimiz hızlı ilerlemedi. Bagajlarımızda problemler yaşadık. Çok mağdur edildik. Otellere yerleştirilemedik. Maalesef şimdi oteller dolu diyorlar. Bize önerilen, havalimanında kalmamız. Ailecek havalimanında 2 gün kalmamız mümkün değil” dedi.
Yolculardan Sadık Dilbaz ise bunun doğal bir afet olduğunu ancak, THY’nin acil durum masası oluşturması gerektiğini belirterek, “İnsanları böyle mağdur edilmez. Bir sistem içerisinde yol gösterilir ve mağduriyetleri giderilir. İnsanlar başı boş, nereye gideceğini bilmiyor. İnsanlar kaos halinde ilerliyor. Ne yapacağımızı bilmiyoruz. Otel yok, havalimanında betonun üzerinde yatacağız. Türk Hava Yolları'nın kurumsal olarak çözmesi gerekiyor. Acil durum çalışması yapması gerekiyor. Otele yönlendirme yok, nereye gideceğimizi söyleyen yok. Ne yapılacağı söylenmiyor. Saatlerce sıra bekliyorsunuz, insanlar perişan durumda.” diye konuştu.