Ticaret doğuştan gelen bir yetenekse, 11 yaşındaki Mikaila Ulmer okullarda ders olarak okutulacak bir başarıya imza attı desek yeridir. Kendi limonata markasını satan minik girişimci, şimdiden bütün hayatına yetecek bir servete kondu!
Business Insider'ın haberine göre tamamen doğal bir tarifle kendi markasını yaratan 11 yaşındaki Mikalia Ulmer, dünya devi Whole Foods ile anlaşarak bir servete kondu.
BeeSweet adındaki Limonata markasının kurucusu konumunda olan Ulmer, NBC'ye verdiği röportajda "4 yaşımdayken bir hafta içinde iki arı tarafından sokuldum.
ARILAR ÜZERİNDE ÇALIŞMAYA BAŞLADIM
Çok acı çektim ama onlardan çok etkilendim ve arılar üzerinde çalışmaya başladım. Arıların soyunun tükenmeye başladığını öğrenince onlara yardım etmek amacıyla içinde doğal bal kullandığım bir limonatayı satmaya başladım. İnsanlar limonatayı çok sevince ortaya bu marka çıktı." ifadesini kullandı.
Herhangi bir tatlandırıcı ya da kimyasal içermeyen limonatanın tarifini büyük annesinin 1940'larda yaptığı karışıma bağlı kalarak kullanan Ulmer, limonataya lezzeti veren anahtar maddenin bal olduğunu söylüyor. 2015 yılında markasını büyütmek için 60.000 dolar yatırım alan Ulmer, geçtiğimiz günlerde markasını tam 11 milyon dolara Whole Foods'a sattı.
Kaynak: Hürriyet