Doğan TV Dijital Reklam ve Satış Direktörlüğü pozisyonu oluşturuldu.
Doğan Televizyon Grubu içerisindeki dijital platformların satış gelirlerinin arttırılmasına yönelik olarak; yeni reklam ürünlerinin ve projelerin geliştirilmesi, içerik pazarlaması ve programatik reklam satışına verilen önem çerçevesinde, Doğan TV Dijital Reklam ve Satış Direktörlüğü pozisyonu oluşturuldu.
Doğan TV Dijital Reklam ve Satış Direktörlüğü pozisyonuna Haymi Behar atandı.
Haymi Behar özgeçmişi
1977 İstanbul doğumlu Behar; Saint Michel Fransız Lisesi, Hebrew University of Jerusalem Sosyal Bilimler ve İletişim Fakültesi-Siyasal Bilimler bölümü lisans ve Hollanda Leiden Üniversitesi Avrupa Birliği ve Yönetim Bilimleri yüksek lisans, New York Columbia Üniversitesi Business Excellence programı mezunudur. Profesyonel iş hayatına Jerusalem Post gazetesi pazarlama departmanında başlamış, haber kanalı Arutz 2'de çalışmıştır.
Çalışma hayatına 2004 yılından itibaren Türkiye'de devam eden Behar, Tribeca İletişim Danışmanlık'ta Pazarlama Direktörü olarak birçok global markanın Türkiye'deki medya ve iletişim faaliyetlerini yönetmiştir. 2009 yılında Türkiye'nin ilk çocuk portalıTipeez.com’u Hürriyet İnternet Grubu bünyesinde kurmuş, iki yıldan kısa bir sürede Tipeez'i 2 milyonu aşkın üyeyle Türkiye'nin en büyük online çocuk platformu yapmayı başarmıştır.
2012 yılından itibaren Hürriyet Dünyası'nın dijital dönüşüm sürecine öncülük eden ekibin içinde aktif rol alarak Hürriyet.com.tr, Radikal.com.tr, Hürriyet TV, Bigpara.com, Mahmure.com, Hürriyet Daily News ve Hürriyetaile.com'un pazarlama ve reklam satış faaliyetlerini yürütmüştür. Aynı dönemde Hürriyet Dünyası içinde bugün 50 bini aşkın üyesiyle Avrupa'nın en büyük blog networkü haline gelen içerik pazarlaması platformu Boomads.com'un kurulmasına öncülük etmiştir.
Tamamen yerli ekiplerle yazılımı gerçekleştirilen dijital medya ürünü Boomads'i Almanya'da Bild ve Hollanda'da De Telegraaf gazetelerine lisanslamıştır. Son iki yıldır Hürriyet Dünyası'nda Dijital Reklam Çözümleri Koordinatörü ünvanıyla dijital platformlarının gelir kanallarının, içerik pazarlaması, native advertising, programatik reklam ve özel entegre projeler gibi yenilikçi reklam modelleriyle geliştirilmesi süreçlerini yöneten Behar, farklı dönemlerde IAB Türkiye ve MMA Türkiye kurumlarında Yönetim Kurulu üyeliği yapmıştır.
Kaynak: medyatava