Bu yıl 7.'si düzenlenecek olan Effie Türkiye Reklam Etkinliği Ödülleri için başvuruların bitmesine sayılı günler kaldı.
Yaratıcılıkta sınır tanımayan, etkisi kanıtlanmış, en çok ses getiren reklam ve pazarlama iletişimi kampanyalarının çeşitli kategorilerde ödüllendirileceği Effie 2015'e katılmak için son başvuru tarihi 3 Nisan 2015.
Reklamverenler Derneği ve Reklamcılar Derneği'nin Effie Worldwide Inc. işbirliğiyle düzenlediği Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması 2015 için heyecanlı süreç başladı. Effie 2015'e 01 Ocak 2014 - 20 Mart 2015 döneminde TV, basın, radyo, açık hava, sinema, internet mecralarından en az birinde yayınlanmış ulusal ve bölgesel kampanyalar katılabilecek.
4 YENİ KATEGORİ EKLENDİ
Son başvuru tarihi 3 Nisan 2015 olan yarışmanın uzatılmış başvuru tarihi ise 8 Nisan olarak belirlendi. Effie 2015 takvimine göre jüri ön elemesi 29-30 Nisan'da, ana eleme 6-7 Mayıs'ta ödül töreni ise 12 Mayıs'ta gerçekleşecek.
Bu Yıl 4 Yeni Kategori Eklendi 29 kategorinin yanı sıra Yeni Doğanlar - Yeniden Doğanlar, Taze Reklamverenler, Özgün Bir Marka Deneyimi Yaratanlar ve Sosyal Markalar olmak üzere 4 yeni kategori de bu yıl eklendi.
2014'te En Fazla Başvuru Dijital Uygulamalar’dan Alındı Geçtiğimiz yıl 291 başvuruyla dünya çapında büyük bir başarı elde edilen yarışmada; en fazla başvuru yapılan kategoriler Dijital Uygulamalar (22), Lansmanda Başarılı (22) ve Kozmetik ve Kişisel Bakım (20) olarak gerçekleşti. 23 kampanya altın, 19 kampanya gümüş, 17 kampanya ise bronz Effie kazandı.