İlk olarak 2 şıklı olarak yayına alınan bu anket özelliği ihtiyaçları tam olarak karşılamamış olacak ki artık 4 şık.
Twitter’ın bu anket özelliği ile beraber yeni bir gelir modeli ürettiği su götürmez bir gerçek. İlk olarak 2 şıklı olarak yayına alınan bu anket özelliği ihtiyaçları tam olarak karşılamamış olacak ki artık 4 şık.
Bu sayede markalar takipçilerine bilgi toplamak için sorular yöneltebilir ve bu özelliği daha yaratıcı şekillerde kullanabilirler.
Önümüzdeki dönemlerde resimli anketlerin de geleceğini düşünmek pek de yanlış olmaz sanıyorum. Bu özellik geliştikçe son seçimlerin kaybedenleri olarak duyurulan anket firmaları daha da zor duruma düşecek gibi.
Özellikle milyonlara tek paylaşım ile ulaşan kişiler aracılığıyla kısa anketler daha iyi sonuçlar doğurabilir. Bu da tabi ki Twitter’a olduğu kadar fenomenlere de yeni bir gelir kapısı anlamına geliyor.
Kaynak: sosyalmedya.co