DMA, tamamen Türk mühendisler tarafından geliştirilen elektrikli taksiyi İstanbul'da yollara çıkardı.
DMA, tamamen Türk mühendisler tarafından geliştirilen elektrikli taksiyi İstanbul'da yollara çıkardı. Elektrik motoru sayesinde çevreyi koruyan DMA Taksi, taksiciler için oldukça ekonomik bir seçenek olarak dikkat çekiyor.
1 MİLYAR TL TASARRUF
İstanbul'daki tüm taksilerin elektrikli olması halinde yılda 1 milyar TL'lik yakıt tasarrufu sağlanabileceğini belirten DMA Yönetim Kurulu Başkanı Önder Yol, DMA Taksi'nin Türkiye'deki elektrikli araç kullanım oranına önemli ölçüde etki edeceğini söyledi.
DMA Taksi, dizel veya LPG fark etmeksizin, içten yanmalı motorlar ile çalışan tüm araçlara göre 10 kattan daha fazla yakıt ekonomisi sağlarken, bakım ihtiyacını da neredeyse ortadan kaldırıyor.
TEK ŞARJ İLE 400 KM
Tek şarj ile yaklaşık 400 kilometrelik bir menzile sahip ilk ve tek yerli elektrikli aracı üreten Derindere Motorlu Araçlar (DMA), Türkiye'de bir ilke imza atarak, elektrikli taksiyi yollara çıkardı. Türkiye'nin ilk ve tek elektrikli taksisi olma özelliğine sahip olan DMA Taksi, İstanbulluların kullanımına sunuldu.
SESSİZ KOKUKUSUZ TİTREŞİMSİZ
Elektrik motoru sayesinde sunduğu 'sıfır emisyon' ile çevreyi kirletmeyen DMA Taksi, sessiz, kokusuz ve titreşimsiz motoru ile dikkat çekiyor. DMA Taksi deneyimini yaşayan yolcuların, taksi seçimlerine daha da dikkat eder hale geldiğini söyleyen DMA Yönetim Kurulu Başkanı Önder Yol, "Toplu taşımacılıkta konfora önem veren çevreci taksi yolcuları, DMA Taksi'yi tercih ediyor. Öte yandan sağladığı bakım ve yakıt tasarrufunun yanı sıra ikinci el alım garantisi ile taksicilerden de büyük bir ilgi görüyoruz" dedi. Önder Yol ayrıca, DMA Taksi'nin sağladığı bakım ve yakıt avantajı ile yaklaşık iki yılda kendisini amorti ettiğini ifade etti