McDonald’s yeni ürünü “Acılı Tavuk Klasik” için sanatçı Emrah ile işbirliği yaptı.
McDonalds yeni ürünü Acılı Tavuk Klasik için sanatçı Emrah ile işbirliği yaptı. Ürünün reklam filminde oynayan Emrahın da katıldığı tanıtım toplantısı ise dün (6 Kasım 2014) Mama Shelter Otel'de gerçekleştirildi.
Türkiye McDonalds Genel Müdürü Dilek Dölek Başarır tanıtım toplantısında yaptığı konuşmada, "McDonalds olarak yenilik her zaman en önemli önceliklerimizden biri oldu. Bir yandan mevcut ürünlerimizi geliştirirken diğer yandan da yeni ürünlerle tüketicilerimizin beklentilerine yanıt vermeye çalışıyoruz. Acılı Tavuk Klasik ürünümüzün reklamlarında Emrah gibi Türkiyenin sevilen sanatçılarından biriyle işbirliği yapmış olmaktan da ayrıca büyük mutluluk duyuyoruz" dedi.
McDonaldsın yeni kampanya yüzü olan Emrah ise, "Bugüne kadar herhangi bir marka ile bir işbirliğim olmadı. Ama McDonalds her zaman en sevdiğim markalardan biri oldu. Teklif geldiğinde hiç tereddütsüz kabul ettim. Reklam filmimiz izleyenlere keyif verecek" dedi. Acılı Tavuk Klasikin Benim Acım Bana Yeter kampanyasının reklam filminde Emrahın filmlerindeki bildik sahneler esprili bir dille anlatılıyor.
İçeriği tümüyle Türkiyede geliştirilen Acılı Tavuk Klasik, acılı baharatla zenginleştirilmiş dışı çıtır nefis tavuk eti, taptaze salatası, domatesi ve ağızdaki ateşi söndüren ranch sosuyla Türk tüketicisinin beğenisine sunuluyor. Acılı Tavuk Klasik, tekli sandviç ve menü seçenekleriyle tüm restoranlarda ve Alo Servislerde tüketicileriyle buluşmaya hazır.