Turkcell'in yeni reklam filmiyle bir anda tüm Türkiye'nin sempatisini kazanan Mardinli Mehmet Sait Düz (8) ve Yakup Deder (8) reklamda oynama karşılığında 1000'er TL kazandı.
"DÜMDÜK" KELİMESİ SOSYAL MEDYAYI SALLADI
Turkcell'in yurdun dört bir yanına teknolojiyi ulaştırmasını konu alan son reklam filminde, Amerikalı 'George' karakteri Mardin'de bir köye ziyarete gelir. Köyde yaşayan çocuklardan Osman'ın (Mehmet Sait Düz) George'la konuştuklarını arkadaşı Ahmet'e (Yakup Deder) anlattığı reklam filmi özellikle "Dümdük" kelimesiyle sosyal medyada büyük etki yarattı.
"ÜNLÜ OLMAK ÇOK GÜZEL BİR ŞEY"
Sevimli şivesi ve sempatik hareketleriyle büyük ilgi gören filmin kahramanlarından Mehmet Sait, "Reklamdan sonra bizi herkes tanıdı. Birlikte fotoğraf çektirmek istiyorlar. Bu da bizim çok hoşumuza gidiyor. Ünlü olmak güzel bir şeymiş" dedi.